lut
2020
Oferta pracy – Asystent Biurowy
Firma Leśny Skrzat sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Asystent Biurowy.
Poniżej przedstawiamy nasze wymagania, zakres odpowiedzialności na ww. stanowisku oraz co oferujemy w zamian za czas, poświęcony na pracę w naszym najlepszym przedsiębiorstwie.
Proces aplikacyjny składa się z paru etapów i w 80% odbywać się będzie poprzez pocztę elektroniczną. Pamiętaj, że nieraz wiadomości wysyłane z różnych adresów trafiają do SPAMU – dlatego zalecane jest, aby w momencie przystąpienia do rekrutacji sprawdzać SPAM.
Pierwszym etapem jest wysłanie e-maila na adres: asystent.office.2020@gmail.com, wpisując w tytule następującą wiadomość (z dużej litery początek tematu, jak również nazwa firmy): Jestem gotów być asystentem biurowym w Leśnym Skrzacie. W treści e-maila prosimy o podanie 3 informacji o sobie: imienia, miejscowości zamieszkania oraz daty urodzenia (rok-miesiąc-dzień).
Prosimy, nie wysyłaj nam swojego CV – szanujemy Twój czas i nie chcemy go marnować.
Rekrutacja trwać będzie od 19 lutego 2020 do 6 marca 2020 r.
Nasza firma to przedsiębiorstwo o wieloletnim doświadczeniu w opiece nad dziećmi od 6 m-cy do 5 lat.
Nasze wymagania wobec nowego członka zespołu to:
● wykształcenie średnie,
● bardzo dobra organizacja pracy,
● bardzo dobra znajomość programów Microsoft, w szczególności WORD i Excel,
● bardzo dobra znajomość produktów Google (Google Drive, Arkusze Google, prezentacje),
● wysoka kultura osobista,
● dbanie o dobry wizerunek firmy, jak i własnej osoby,
● umiejętność planowania i realizacji powierzonych zadań i celów,
● umiejętność pisania pism urzędowych – w tym odpowiedzi na maile,
● inicjowanie nowych rozwiązań prowadzących do usprawnienia funkcjonowania działu i obsługiwanych procesów,
● bardzo dobra znajomość Ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3,
● bardzo dobra znajomość Ustawy o systemie oświaty,
● brak nałogów.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
● organizację pracy biura,
● kontakt z rodzicami naszych podopiecznych,
● kontakt oraz wysoką jakość obsługi osób zainteresowanych podpisaniem umowy ze żłobkiem/przedszkolem,
● umawianie spotkań z kontrahentami oraz rodzicami naszych podopiecznych,
● pilnowanie porządku w biurze,
● odbieranie i przekierowywanie rozmów od rodziców,
● zamawianie i odbieranie różnego rodzaju zamówień od lokalnych firm,
● drukowanie i kolportowanie umów ze żłobkiem/przedszkolem,
● udzielanie pisemnych odpowiedzi różnego rodzaju urzędom i instytucjom,
● wystosowywanie odpowiedzi na pisma od rodziców,
● kontakt ze wszystkimi współpracującymi z firmą organizacjami,
● wysyłanie e-maili oraz kontakt telefoniczny z rodzicami,
● publikowanie i moderowanie ogłoszeń o pracę,
● opracowanie sprawozdań miesięcznych.
Oferujemy:
● pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17,
● możliwość korzystania z siłowni i basenu poprzez kartę Benefit,
● umowę o pracę,
● atrakcyjne wynagrodzenie,
● możliwość odbywania szkoleń,
● możliwość otrzymania bardzo dobrej oferty edukacyjnej dla swoich dzieci – żłobek, przedszkole.