19

lut
2020

Oferta pracy – Asystent Biurowy

Firma Leśny Skrzat sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Asystent Biurowy.
Poniżej przedstawiamy nasze wymagania, zakres odpowiedzialności na ww. stanowisku oraz co oferujemy w zamian za czas, poświęcony na pracę w naszym najlepszym przedsiębiorstwie.

Proces aplikacyjny składa się z paru etapów i w 80% odbywać się będzie poprzez pocztę elektroniczną. Pamiętaj, że nieraz wiadomości wysyłane z różnych adresów trafiają do SPAMU – dlatego zalecane jest, aby w momencie przystąpienia do rekrutacji sprawdzać SPAM.
Pierwszym etapem jest wysłanie e-maila na adres: asystent.office.2020@gmail.com, wpisując w tytule następującą wiadomość (z dużej litery początek tematu, jak również nazwa firmy): Jestem gotów być asystentem biurowym w Leśnym Skrzacie. W treści e-maila prosimy o podanie 3 informacji o sobie: imienia, miejscowości zamieszkania oraz daty urodzenia (rok-miesiąc-dzień).
Prosimy, nie wysyłaj nam swojego CV – szanujemy Twój czas i nie chcemy go marnować.
Rekrutacja trwać będzie od 19 lutego 2020 do 6 marca 2020 r.

Nasza firma to przedsiębiorstwo o wieloletnim doświadczeniu w opiece nad dziećmi od 6 m-cy do 5 lat.

Nasze wymagania wobec nowego członka zespołu to:
●        wykształcenie średnie,
●        bardzo dobra organizacja pracy,
●        bardzo dobra znajomość programów Microsoft, w szczególności WORD i Excel,
●        bardzo dobra znajomość produktów Google (Google Drive, Arkusze Google, prezentacje),
●        wysoka kultura osobista,
●        dbanie o dobry wizerunek firmy, jak i własnej osoby,
●        umiejętność planowania i realizacji powierzonych zadań i celów,
●        umiejętność pisania pism urzędowych – w tym odpowiedzi na maile,
●        inicjowanie nowych rozwiązań prowadzących do usprawnienia funkcjonowania działu i obsługiwanych procesów,
●        bardzo dobra znajomość Ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3,
●        bardzo dobra znajomość Ustawy o systemie oświaty,
●        brak nałogów.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
●        organizację pracy biura,
●        kontakt z rodzicami naszych podopiecznych,
●        kontakt oraz wysoką jakość obsługi osób zainteresowanych podpisaniem umowy ze żłobkiem/przedszkolem,
●        umawianie spotkań z kontrahentami oraz rodzicami naszych podopiecznych,
●        pilnowanie porządku w biurze,
●        odbieranie i przekierowywanie rozmów od rodziców,
●        zamawianie i odbieranie różnego rodzaju zamówień od lokalnych firm,
●        drukowanie i kolportowanie umów ze żłobkiem/przedszkolem,
●        udzielanie pisemnych odpowiedzi różnego rodzaju urzędom i instytucjom,
●        wystosowywanie odpowiedzi na pisma od rodziców,
●        kontakt ze wszystkimi współpracującymi z firmą organizacjami,
●        wysyłanie e-maili oraz kontakt telefoniczny z rodzicami,
●        publikowanie i moderowanie ogłoszeń o pracę,
●        opracowanie sprawozdań miesięcznych.

Oferujemy:
●        pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17,
●        możliwość korzystania z siłowni i basenu poprzez kartę Benefit,
●        umowę o pracę,
●        atrakcyjne wynagrodzenie,
●        możliwość odbywania szkoleń,
●        możliwość otrzymania bardzo dobrej oferty edukacyjnej dla swoich dzieci – żłobek, przedszkole.